LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pusher II - Krew na rękach 7,14 7
2 Bronson 6,80 10
3 Valhalla Rising 6,80 10
4 Dealer (Pusher) 6,67 12
5 Pusher III - Jestem aniołem śmierci 6,71 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Drive (2011) 8,03 63
2 Bleeder (1999) 7,33 9
3 Bronson (2008) 6,91 34
4 Pusher II - Krew na rękach (2004) 6,95 22
5 Dealer (1996) 6,90 29
6 Pusher III - Jestem aniołem śmierci (2005) 6,90 21
7 Valhalla: Mroczny wojownik (2009) 6,55 40
8 Fear X (2003) 6,43 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Drive (2011) 7,84 136
2. Pusher II - Krew na rękach (2004) 7,11 53
3. Dealer (1996) 7,01 74
4. Bronson (2008) 6,99 83
5. Pusher III - Jestem aniołem śmierci (2005) 7,02 51
6. Bleeder (1999) 6,83 30
7. Valhalla: Mroczny wojownik (2009) 6,55 87
8. Fear X (2003) 6,19 26
9. Tylko Bóg wybacza (2013) 5,98 98
10. Neon Demon (2016) 5,79 78
Bardzo mi przypadła do gustu trylogia "Pusher", szczególnie druga część, jednak dla mnie numerem jeden jest absolutnie "Valhalla Rising". Fantastyczny film.
1. Dealer - 8+/10
2. Bronson - 7/10
3. Bleeder - 7/10
4. Pusher II - Krew na rękach - 6/10
5. Pusher III - Jestem aniołem śmierci - 5/10
6. Valhalla Rising - 5/10
UP:
1. Drive - 10/10
2. Dealer - 8+/10
3. Bronson - 7/10
4. Bleeder - 7/10
5. Pusher II - Krew na rękach - 6/10
6. Pusher III - Jestem aniołem śmierci - 5/10
7. Valhalla Rising - 5/10
Kolejny up:
1. Drive - 9+/10
2. Dealer - 7+/10
3. Bronson - 6/10
4. Bleeder - 6/10
5. Pusher II - 5/10
6. Pusher III - 5/10
7. Valhalla Rising - 3/10
8. Tylko Bóg Wybacza - 2/10
Drive 8/10
Bleeder 7/10
Pusher 7/10
Pusher II 7/10
Pusher III 6/10
Bronson 6/10
Fear X 6/10
Valhalla Rising 4/10
1. Drive – 9
2. Dealer – 8
3. Pusher II - Krew na rękach – 8
4. Bleeder – 7
5. Bronson – 7
6. Pusher III - Jestem aniołem śmierci – 7
7. Valhalla Rising – 7
8. Fear X – 7
1.Valhalla Rising - 7/10
2.Drive - 7/10
3.Pusher II - 6/10
4.Pusher III - 6/10
5.Bronson - 5/10
6.Pusher - 5/10
1. Drive - 7/10
2. Valhalla Rising - 7/10
3. Pusher II - Krew na rękach - 7/10
4. Bronson - 7/10
5. Pusher III - Jestem aniołem śmierci - 5/10
6. Dealer - 5/10
1.Valhalla Rising
2.Fear X
3.Drive
4.Dealer
5.Bleeder
6.Bronson
7.Pusher II
8.Pusher III
9.Panna Marple: Nemezis
Mój idol !!
1. Drive – 10/10
2. Bronson – 7/10
3. Pusher II – 7/10
4. Pusher III – 7/10
5. Bleeder – 7/10
6. Pusher – 7/10
7. Valhalla Rising – 6/10
8. Fear X – 6/10
1. Drive- 9/10
2. Valhalla- 8/10
3. Bronson- 6/10
Reszta filmografii do nadrobienia :)
Skoro piszesz, że to twój idol to może wiesz, czy on się nazywa Refn czy Winding Refn?? A może ktoś inny wie? Próbowałem to wygooglać, ale bez efektów.
1. Drive 7/10
2. Bronson 5/10
3. Valhalla 3/10
Więcej filmów tego człowieka nie widziałem i nie ciągnie mnie do trylogii Pushera po tym, jakiej jakości są w.w. filmy. To zdecydowanie nie jest mój ulubiony reżyser.
Pewnie dlatego to arcydzieło musiało czekać, aż "Drive" odniesie sukces, żeby na fali popularności jego sukcesu chociażby na dvd się pojawić u nas w kraju. Zresztą w każdej innej części świata też z zachwytu nad tym badziewiem nie piał.
1. Drive [10/10]
2. Valhalla Rising [7/10]
3. Bronson [6/10]
4. Bleeder [6/10]
5. Pusher III [6/10]
6. Pusher [5/10]
7. Fear X [5/10]
8. Pusher II [4/10]
średnia: 5,6
ocena: 6/10
1 Pusher I 9/10
2 Drive 9/10
3 Bleeder 9/10 (powinien być kultowy)
4 Pusher II 8/10
5 Pusher III 8/10
6 Bronson 8/10
7 Fear X 8/10
8 Valhalla Rising 4/10
reżyser bezkompromisowy, takich lubię.
Aktualizacja
1. Drive 9/10
2. Mroczny ojownik 6/10
3. Pusher II 6/10
4. Pusher III 6/10
5. Psuher 6/10
6. Bronson 5/10
1. Drive 10/10
2. Bronson 9/10
3. Pusher II - Krew Na Rękach 8/10
4. Pusher 8/10
5. Pusher III - Jestem Aniołem Śmierci 8/10
6. Bleeder 7/10
7. Fear X 7/10
8. Valhalla 5/10 (za klimaty ale film to chyba trochę wpadka reżysera, nie jego temat i cały film nudy)
1. Drive [10/10]
2. Only God Forgives [10/10]
3. Valhalla Rising [10/10]
4. Pusher [9/10]
5. Bleeder [9/10]
6. Bronson [9/10]
7. Pusher II [8/10]
8. Pusher III [7/10]
9. Fear X [7/10]
1. Drive - 10/10
2. Pusher II - 8/10
3. Pusher - 7.5/10
4. Bronson - 7.5/10
5. Only God Forgives - 7/10
6. Valhalla Rising - 7/10
7. Pusher III - 7/10
1. Drive 10/10
2. Tylko Bóg wybacza 9/10
3. Valhalla 6/10 // podejrzewam że jakbym widział go w kinie ocena byłaby wyższa.
Aktualizacja:
Drive 9/10
Bleeder 7/10
Pusher 7/10
Pusher II 7/10
Tylko Bóg wybacza 6/10
Pusher III 6/10
Bronson 6/10
Fear X 6/10
Valhalla Rising 4/10