Ponieważ "Szklana Pułapka" to mój ulubiony film i prawdziwe dzieło kina sensacyjnego, mogłabym nazwać Mc Tiernana moim ulubionym reżyserem. Ale tak na prawdę na reżyserii się nie znam, więc oszczędzę sobie dłuższej wypowiedzi na jego temat.
Póki co to jego ostatni "film" - https://www.youtube.com/watch?v=2On9gv3C_iI
Żywię gorącą nadzieję, że powróci jeszcze do kina choćby z jednym pełnym metrażem.
John McTiernan to beż dwóch król kina akcji i zarazem legenda nie ma sobie równych jeśli chodzi o reżyserów kina akcji jest absolutnym mistrzem jeśli chodzi o ten gatunek filmowy współcześni reżyserzy powinni brać z niego przykład gdyby nie on nie było by dziś takich kultowych hitów jak Predator czy Szklana pułapka mój...
więcejMcTiernan to reżyser, który stworzył kilka naprawdę znakomitych obrazów, przede wszystkim wzorowe, trzymające w napięciu klasyki "Die Hard" (również część 3), "Predator" czy "Polowanie na Czerwony Październik". Niestety ostatnio nie kręci filmów, a szkoda. Mógłby zrobić jakiś porządny film, który pozwoliłby mu wrócić...
więcejwiększość reżyserów powinna się od niego uczyć jak kręcić filmy akcji z super napięciem i super fabułą! facet naprawdę zna się na rzeczy choćby szklana pułapka 1,3 polowanie na czerwony październik czy choćby predator idealne filmy akcji z super napięciem! mistrz w swoim fachu i tyle :)
To człowiek, który urodził się po to żeby dać nam Predatora. I chwała mu za to... :) Co prawda z jego warsztatu można polecić jeszcze kilka pozycji takich jak też już klasyk Die Hard, Die Hard 3, Bohater Ostatniej Akcji (ten tylko ze względu na mój sentyment do Arniego ), Polowanie na Czerwony Październik i Uzdrowiciel...
więcejPredator, Die hard, Hunt for Red October, Last action hero, Die Hard: With a Vengeance, Basic. Uklony w strone tego pana.
szczegolnie predator, szklana pulapka i basic sa najlepsze jego filmy(moim skromnym zdaniem)
Afera..... mu nie wyszle, dretwe to bylo.
13 wojownik - no coz, wypadek przy pracy
Trudno wybrać jeden najlepszy film Johna bo zrobił kilka po prostu znakomitych, które dziś są już filmami kultowymi! Ale ilość tematów na jego profilu duuużo za mała!
Jeden z moich ulubionych ludzi od kina akcji, John McTiernan ma ponoc zrobić film z Uma Thurman, pt: Tau Ceti - ma byc to ponoć epickie science fiction... No, chyba ze przesuna z powodu pandemii... Oby nie...
1. Szklana pułapka - 7+/10
2. Predator - 5/10
3. Uzdrowiciel z tropików - 4/10
4. Szklana pułapka 3 - 4/10
5. Rollerball - 3/10
W planach: Polowanie na Czerwon Pażdziernik.
"+" znaczy, że Ulubiony.
Predator - 9/10, Szklana Pułapka 9/10, Szklana Pułapka 3 - 8/10, Polowanie na Czerwony Październik 9/10...